TE mennyire értékeled a szabadságot?
Milyen árat fizetsz érte, illetve milyen árat vagy hajlandó fizetni érte?
.
Természetesen nem az alkalmazottak részére
adott – kapott szabadságra gondolok,
de az is beletartozik.
Az is egy lépcsője a szabadságnak,
amikor valaki a munkáltatója kezébe adja azt, hogy
a főnök mondja meg, hogy
mennyi napon lehet szabad a munka alól és mikor.
.
Minél nagyobb szabadságot akar MAGának valaki,
annál nagyobb tudásra van szüksége.
Egy vállalkozó teremthet MAGának nagyobb szabadságot,
mint alkalmazott korában volt,
de teremthet kisebb szabadságot is.
Akinek a pénz kerül az első helyre a vállalkozásában
és
nem az értékteremtés, értékadás,
ő összeszűkíti saját szabadságának korlátait.
(Persze, a pénznek is vannak magasabb dimenziós vetületei, erről is írok hamarosan, most csak olvass tovább, kérlek.)
MERT
első mindig a tudás!
.
Minél nagyobb szabadságot akar MAGának valaki,
annál nagyobb felelősségvállalásra van szüksége.
Egy alkalmazott a saját munkaköréért tartozik felelősséggel.
Egy vállalkozó a vállalkozásáért is, ha van, akkor
az alkalmazottakért is,
a vevőkért is és még rengeteg másért…
Minél nagyobb szabadságot akar valaki,
annál több dologért szükséges felelősséget vállalnia.
Az első itt is, mint mindig: a tudás.
.
A TUDÁS pedig mindig magasabb dimenziós, mint a 3. dimenzió.
Még a gyakorlati tudás is.
A főzés művészete (vagy tudománya) sem csak anyagi szintű.
Tény, hogy az anyagi megnyilvánulást érzékeljük elsőre,
de az első falatnál derül ki az igazi értéke.
(…és ez már magasabb, mint 3. dimenzió…)
.
MERT lehet szép, lehet gusztusos egy étel,
ha nem ízlik Neked, akkor nem fogod nagyra értékelni.
MERT
nem mindegy, hogy aki készíti, ő
milyen tudással, milyen szándékkal készíti el az ételt.
.
Észrevetted már?
Még a kávénak is teljesen más íze van, ha egyszer az egyik, máskor a másik ember készíti.
Lehet ugyanaz a kávé, lehet ugyanaz az automata, ugyanaz a rövid-, vagy hosszú kávé,
teljesen más íze van.
Ha még nem figyelted meg,
próbáld ki, figyeld meg, kóstold meg többször is.
.
VAGY
egyszerűen csak készíts 2 alkalommal
ugyanolyan ételt, csak
a hangulatod legyen más, miközben készíted.
Lehet az vajas kenyér, vagy bármilyen más egyszerű étel, vagy ital.
Ha 2 ilyen alkalommal adod ugyanannak az embernek
az ételt/italt, amit készítettél,
teljesen más íze lesz.
Még az is lehet, hogy egyszer az egekig dicsér érte,
máskor pedig meg sem eszi, az első falat után azt mondja, hogy
ezt nem eszi meg, olyan pocsék.
.
Lehet, hogy meg is sért vele,
lehet, hogy meg is sértődsz,
pedig lehet igaza, mert
az étel íze és a Te hangulatod, szándékod között
közvetlen és nagyon szoros összefüggés van!
Te azt várod, hogy értékelje a 3. dimenziós munkádat
(elkészítetted és odaadtad Neki az ételt/italt)
Ő pedig a 4. dimenziós érzelmeidet, gondolataidat,
dühödet, fájdalmadat, keserűségedet
érezte az ételből/italból
és arra mondta, hogy pocsék.
(amivel persze TE IS egyetértesz, hisz borzalmasan érzed MAGad)
.
TEHÁT
más dimenzióban gondolkodtok, más dimenzióról beszéltek
és
észre sem veszitek.
Erre mondjuk, hogy elbeszélnek egymás mellett a párok, családtagok.
…és tényleg.
Egyik ember beszél az egyik dimenziós tetteiről, gondolatairól,
másik pedig egy másik dimenziósról.
…és nem jutnak egyetértésre.
.
Épp úgy, mint ha az egyik ember az autó színéről beszélne, a másik a műszaki jellemzőiről és nem jutnának egyetértésre.
.
PEDIG könnyen lehet, hogy ugyanaz az autó
mindkettőjük számára tökéletesen megfelelne,
mindkettőjüknek tetszene,
mindketten imádnák.
CSAK ÉPP
meg kellene érteni egymást, meg kellene érteni egymás nézőpontját.
=FIGYELNIÜK kellene egymásra.
.
FONTOS!!!!
Fontos tudnod, hogy
egyik szempont, egyik nézőpont sem jobb, mint a másik.
Egyik dimenzió sem rosszabb, mint a másik.
Egyik dimenziós érzékelés sem jobb, vagy rosszabb a másiknál.
MÁS, különböznek egymástól, ez igaz.
.
ÁM MOST ITT, testben élő EMBERKÉNT
mindegyik dimenzióra szükségünk van!
A harmadikra is, a negyedikre is.
(…és persze a magasabbakra is – de az majd a következő lépés lesz…)
.
ITT, most, testben élő emberként
ugyanolyan fontos a 3. és a 4. dimenzió is.
.
DE
ha nem azonosítjuk be, hogy ki miről beszél,
hogy ki milyen dimenzióban gondolkodik, elégedetlenkedik,
vagy dicsér meg,
akkor elég zavarosak lesznek a kapcsolataink.
Nemcsak a külső kapcsolataink, hanem a belső kapcsolataink is.
(a sejtjeink egymáshoz viszonyulása,
a szerveink kapcsolatai
egymással, az agyunkkal, az idegrendszerünkkel, …stb…)
.
A lényeg, hogy
ha figyelsz és elkezded beazonosítani pl. a családodban, párkapcsolatodban a konfliktusokat, ütközési pontokat,
hogy ki melyik dimenzióról
beszél, érez, veszekszik, idegeskedik, vagy idegesít,
akkor sokkal könnyebb lesz megértésre jutni, békét teremteni és feljebb emelni a családi SZERetetszintet!
.
ÉS
ami nagyon fontos, hogy ha elkezded eszerint figyelni MAGadat és a családtagjaidat,
ha nem ragaszkodsz görcsösen a saját nézőpontjaidhoz, hanem
időnként átlépsz a másik cipőjébe,
akkor nemcsak a kapcsolataid lesznek egyre jobbak,
hanem
a dimenziók közötti átjárást is rutinoddá teszed
és ezáltal
az 5. és magasabb Isteni dimenziókba is sokkal könnyebb lesz eljutnod!
.
Hogyan tedd ezt?
A következő írásomban erről lesz szó.
Folytatás következik…
.
Mint mindig, most is
azt szorgalmazom,
hogy mielőbb
válj képessé arra, hogy bejuss az Aranykorba!
MEG TUDOD CSINÁLNI!!!
Tudom, hogy tudod:
TE egy multidimenziós lény vagy,
egy ISTENEMBER!
Épp ezért azt javaslom, hogy
használj ki minden időt arra, hogy
MAGadba nézz és teremts egy BOLDOG életet!
Ez részedről épp elég ahhoz, hogy
TE elindítsd bolygónkon a szebb, jobb, emberibb életminőséget! 🙂
NE HIDD EL, PRÓBÁLD KI!
.
Ha eddig eljutottál az olvasásban, annak nagyon örülök!
Köszönöm, hogy együtt gondolkodunk! 🙂
.
ÍGY tudunk együtt érdemi változást létrehozni
bolygónkon a BOLDOG élet felé!
A magasabb rezgésszintű bolygó felé!
KÖSZÖNÖM NEKED!!!
.
.
További részleteket hírleveleimben találsz.
Te még nem kapod?
Kérd itt INGYENESEN SZERetetszint növelő hírleveleimet
Isteni 5. dimenziós rezgésszintedért, boldog, békés életedért:
♥
.
Kívánom, hogy legyen áldott, szép napod!
SZERetettel: Magdi
Veszelka Magdolna
SZERetetkori tanító tanító
.
.
*